Zasoby o OpenGL   Leave a comment

  1. Wstęp do OpenGL – wprowadzenie – http://duriansoftware.com/joe/An-intro-to-modern-OpenGL.-Chapter-1:-The-Graphics-Pipeline.html – pokazano proces renderowania
  2. Okazuje się, że istnieją nakładki (biblioteki) ograniczające złożoność korzystania z prymitywnych funkcji OpenGL (upraszczają wiele spraw, chociaż można tworzyć grafikę od zero bez posługiwania się w/w bibliotekami – http://learningwebgl.com/blog/?page_id=1217), są to:
    1. Three.js
    2. PhiloGL
    3. GLGE
    4. J3D
  3. Akademia – http://www.webglacademy.com/ i https://hacks.mozilla.org/2013/04/the-concepts-of-webgl/

Posted 9 Styczeń 2014 by marekwmsdn in JavaScript, OpenGL

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: