Aplikacje biurowe   Leave a comment

Trudny wybór aplikacji do zarządzania dokumentami. Z jednej strony jest to MS Office 2013 gdzie możliwe jest sterowanie przy pomocy nawet JS – ale pakiet jest płatny, podobnie jest z MS Office 365. Z drugiej strony jest bezpłatny Google DOcs ale obawa o bezpieczeństwo i poufność przechowywanych w chmurze u Google danych. W temacie tego ostatniego znalazłem takie ciekawe linki:

Posted 14 Sierpień 2013 by marekwmsdn in Cloud computing

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: